מצרפת מידע על שמ”פ ועל הסדנה. אחרי עיון בחומר, את מוזמנת לחזור אלי בטלפון.

—————————–

הסדנה בזום מורכבת מ-4.5  מפגשים קבוצתיים בזום.  כ”א כשעתיים וחצי, בהפרשים של כשבועיים-שלושה. אני קובעת מפגש ראשון וכל קבוצה אחראית ללו”ז בהמשך. סדנה חדשה נפתחת כמעט כל חודש, או בשעות הבוקר (בדרך כלל ימי שישי) או בשעות הערב במהלך השבוע. זה מתחלף כל חודש.

עלות: 1000 ש”ח כ”א (ניתן לחלק לעד ארבע תשלומים).

העלות כוללת: כל המפגשים, מפגש פרטני עתידי (עם/בלי בן הזוג אחרי תקופת נסיון), חומר לימוד, מצגות, מדמום מיוחד (רק אצלי בבית), ליווי אישי במשך שנה  ומפגשי רענון בעתיד ללא תשלום.

כמו כן אני מצרפת דף מידע על השיטה  ועל הסדנה שכ”א מתבקשת לקרוא כדי להכיר, וכן את השאלון בריאות שכל אישה המעוניינת להשתתף צריכה למלאו, לשמור בשם חדש ולשלוח אלי חזרה (כקובץ וורד המקורי). ולמי שזה רלוונטי, מצ”ב עוד קובץ בנושא המעבר לשמ”פ אחרי גלולות- זה מיועד למי ששוקלת בעתיד להפסיק את השימוש בהן.

חשוב שכל אישה תקבל את הדפי מידע כדי להבין טוב יותר על מה מדובר.  אני צריכה לקבל את השאלונים לפחות שבוע מראש כדי לוודא שהסדנא והשיטה הן מתאימות לכ”א שנרשמת.

כדאי לציין שהסדנא מתאימה לכל אישה שרוצה להכיר את גופה ולהתחבר למחזוריות הנשית ולפריון. השיטה היא מדעית, יעילה ובטוחה.  גם מתאימה לנשים על גלולות- ששוקלות להפסיק או שמסקרן אותן להכיר חלופות..  הסדנא מתאימה למניקות עם וללא מחזור וגם לנשים עם התקן תוך רחמי ששוקלות להוציא אותם בהמשך. הסדנא כולל ליווי אישי במשך שנה.

מצרפת קישורים למיניהם מהאתר שלי:

על השיטה

על הסדנה

הרשמה לסדנה  (לו”ז, שאלון בריאות והסכם השתתפות) + העברת דמי מחויבות/מקדמה

על מניעת הריון ושמ”פ בזמן הנקה

מיתוסים על פריון ואמצעי מניעה בזמן הנקה

רצון להיכנס להריון בזמן הנקה

על תחתוניות מגן –מה חשוב לדעת

 לקראת חתונה

  להעשרה כללית, מצרפת קישור לבנושא המחזור והשיטה.

סרטון קצר על המחזור הנשי (עברית)